Építkezés Fórum

Építkezés Fórum (http://epitkezes.forum.hu/)
-   Nyílászárók forgalmazása (http://epitkezes.forum.hu/nyilaszarok-forgalmazasa/)
-   -   Schumacher Ajtóüzem (http://epitkezes.forum.hu/nyilaszarok-forgalmazasa/840-schumacher-ajtouzem.html)

sumiviki 2012-07-02 18:58

Schumacher Ajtóüzem
 
Üdvözöljük kedves Érdeklődőinket!

A Schumacher Ajtóüzem minőségi fa nyílászárók gyártásával, felületkezelésével, helyszínre szállításával, beépítésével foglalkozik. Otthon, öröm nap mint nap. Azon fáradozunk, hogy Önnek olyan otthona legyen ahol körülöleli a természetesség. Vásároljon új vagy felújított otthonába SCHUMACHER nyílászárót, hogy hosszú évek múltán is úgy érezze, jól döntött a nyílászáró választásnál. Nyílászáróink országszerte ismert termékek! Prémium minőség, elérhető ár!
www.schumacherajto.hu
Keresse kollégáinkat bizalommal az alábbi elérhetőségeken:

SCHUMACHER AJTÓÜZEM

6345 NEMESNÁDUDVAR,
RÁKÓCZI U. IPARTELEP
Telefon : 79/478-405
Fax : 79/478-093
E-mail: info@schumacherajto.hu

BEMUTATÓTERMEK

BUDAPEST
III. KER, SZENTENDREI ÚT 89-95. (PP CENTER)
Telefon: 1/240-2887
E-mail: bemutato@schumacherajto.hu

SOPRON
VÁRKERÜLET 73. (KORONA ÜZLETHÁZ)
Telefon: 06 30/279-0279
E-mail: sopron@schumacherajto.hu

sbs 2012-07-02 22:00

re: Schumacher Ajtóüzem
 
A Schumacher ajtókat én is bátran ajánlom mindenkinek. Látom két bemutatótermetek van, de ugye jól tudom hogy nagyon sok viszonteladó értékesít Schumacher ajtókat és ablakokat. Én is ismerek párat személyesen :-)

Tehát van valami jelentősége annak hogy hol veszi meg a kedves vevő a nyílászáróitokat? Természetesen arra gondolok, hogy árban van-e különbség.

sumiviki 2012-09-26 21:22

re: Schumacher Ajtóüzem
 
Valóban több viszonteladónk is van az országban. Természetesen ajánlok mindenkit, akivel kapcsolatban vagyunk. Bővebben a viszonteladói hálózatunkról honlapunkon a www.schumacherajto.hu címen olvashattok.
Az árral kapcsolatban, természetesen a viszonteladóknál hasonló áron vásárolhat a kedves vevő, mint közvetlenül a saját bemutatótermeinkben, vagy akár az üzemben.

Zsuzsa 2012-09-27 09:53

re: Schumacher Ajtóüzem
 
SCHUMACHER®AJTÓÜZEM
SCHUMACHER NÁNDORNÉ
asztalos vállalkozó
Tel./Fax: 79/478-093
6345 Nemesnádudvar Rákóczi u. Ipartelep
E-mail: belteri@schumacherajto.hu


Bói Kft.
Érd

Tisztelt Cím!

Telefonon történt beszélgetésünkre hivatkozva, az alábbi nyilatkozatot teszem:

2012. július 9-én megrendelt, augusztus 14-én Önökhöz elszállított 2db beltéri ajtóval kapcsolatosan, problémát jelzett Önök felé a vevő. Egész pontosan, szú rágást hall a fából.

Az általunk gyártott beltéri ajtók alapanyaga, nyersen (80-90% nedvességtartalommal) kerül gyárunkba. Ezután, szabad levegőn tároljuk 1-2 hónapig, hogy a nedvesség nagy része természetes úton távozzon a deszkákból. A kellő nedvességtartalom (10-12%) eléréséhez, szárítókamrába kell tenni a faanyagot, majd 68 fokon a szárítást el kell végezni. A magas hő többek között nem csak megszárítja a fát, de a kártevő bogarakat és azok lárváit is, megöli. (Ez már 60 fokon megtörténik.) Miután a műszárítás megtörtént, az alapanyag feldolgozásra kerül.
Az 5 cm vastag 30-40 cm széles deszkákat kéregtelenítjük (általában a kéreg alatt találhatóak az ilyen jellegű kártevők), majd hasítjuk 5-6 centiméteres szeletekre és kb. 20-40 cm-es darabokra vágjuk a hossztoldáshoz. Ezen eljárások során, ha bogár vagy kukac stb. volt is a fában, járatai láthatóvá válnak. Ha ezt tapasztaljuk, akkor az adott anyagból nem dolgozunk.
Nem sorolnám fel a teljes gyártási folyamatot, mert ez még csak az első két lépés és már innen sem kerülhet további feldolgozásra olyan alapanyag, amiben valaha bogár volt.
A gyártósoron történő folyamatos ellenőrzés mellett csak minőségileg megfelelő termékek kerülnek kiszállításra.

A nyílászárókat beépítés előtt mindenképp egyszeri rovar és gombamentesítő szerrel kezelni kell (ld: vásárlói tájékoztató), mint általában minden természetes anyagot (pl.: tetőgerenda).
A legtöbb felületkezelő anyag, alapozó szere tartalmazza a rovarvédelem elleni összetevőt, tehát az alapozó réteg felhordásával megakadályozzuk, hogy utólag kártevő férkőzzön a nyílászárókba.

A probléma megoldására csak javasolni tudom, hogy bogár vagy szú mentesítő szerrel utólag kezeljék le a felületet.
Xilamonnal vagy Jobeck spray-vel lehet esetleg a problémát megoldani, de a legjobb, ha egy bogár vagy rovarirtó szakember segítségét kéri.


Nemesnádudvar, 2012. szeptember 25.


Tisztelettel:


Schumacher Brigitta



Azért azt gondolom, hogy egy vásárlói reklamációt nem így kell elintézni.Bocsánatot is lehet kérni, és ki kell cserélni az ajtótokot.Nem gondolom, hogy a vásárló feladata a bogár megszüntetése, amit a Meo átengedett, és nem vett észre. Sajnálom, de ez így biztos, hogy nem megoldás.Holyop Zsuzsanna, Igazságügyi faanyagvédelmi szakértő.

Zsuzsa 2012-09-27 12:34

re: Schumacher Ajtóüzem
 
A vásárló jelezte, hogy a forgalmazó hajlandó tárgyalni vele, valamivel rugalmasabb keretek között, sok sikert a megegyezéshez, köszönjük levelét.

sbs 2012-09-27 21:39

re: Schumacher Ajtóüzem
 
A forgalmazóval biztosan megegyeznek, mivel jól ismerem a Bói kft-t és mindenkinek csakis ajánlani tudom, rendkívül korrektek. Én is a Bói Kft-től vettem annak idején a beltéri ajtóimat (fenyő) és bizony nem kezeltem le semmilyen bogárölő szerrel, csak lakkozva lett, és én sem olvastam el a vásárlói tájékoztatót (épp nemrégiben tárgyaltuk ezt egy másik topicban)

A levél szerint a gyártó hárít, a kereskedőnél nem tudom elképzelni hogy belekerült volna a szú, azon rövid idő alatt amig a gyártótól eljön az ajtó. Természetesen érthető a vevő panasza, de szerencsére egy beltéri ajtóból akár ki is szedhető a szú. Hozzáteszem ez bárkivel előfordulhat, nem típushiba és nem is mondanám hogy gyártói vagy kereskedői hiba lenne.

Zsuzsa 2012-09-27 22:11

re: Schumacher Ajtóüzem
 
Elsősorban a következőket kellene szakmailag letisztázni a gyártó által írtakból, azt mondja, hogy a hőkezelés kiirtja a lárvákat.Erre csak azt tudom mondani, hogy azt írtja ki, ami a hőkezelés időpontjában van a faanyagban.Ami majd a későbbiekben belekerül, azt nem írtja ki.Maga a hőkezelés elsősorban szárítási célból van.A házicincér a kifejezetten száraz fába megy.
A vevőnél nem a bogárrajzás időpontjába került a termék, ez egyébként május vége, június eleje.A vevő augusztus 10-én kapta.
A bogár lehet a falazattal érintkező részben is oda nehéz, vagy nem lehet beépítés után vegyszert felhordani, csak, ha kibontja a nyílászárót.

A gyártó által javasolt szer nem kifejezetten bogár elleni megszüntető védőszer.Nem várható el a vevőtől, hogy méreg engedély köteles vegyszert alkalmazzon az ajtótokra, nem az ő dolga.

Érthetetlen az, hogy miért nem kezelik, legalább a falazattal érintkező részt?

Remélem valóban kicserélik és nem állnak oda kenegetni az ajtófélfát.

sumiviki 2013-10-01 18:21

re: Schumacher Ajtóüzem
 
Tisztelt Zsuzsa!

Bár elég sok idő eltelt már a vitatott ajtótok hibája óta, bejegyzését most fedeztem fel.
Tájékoztatásul közlöm minden kedves olvasóval, hogy a hibát a vásárlóval történt többszöri egyeztetést követően cégünk felvállalta, a vitatott ajtótokot garanciás bejelentésként kezelte, valamint a cserét díjmentesen megoldotta.
Bízom benne, hogy a már hibátlan ajtó a vevő megelégedettségére szolgál azóta.

Megköszönném, ha bejegyzésemet megerősítené, ugyanis a Schumacher Ajtóüzem minden körülmények között felülvizsgálja a bejelentéseket, majd javítja, illetve cseréli a "hibás" termékeket. Nem volt még vásárlónk, akinek a problémájának megoldása elől elzárkóztunk volna.

Tóthné Schumacher Viktória
Schumacher Ajtóüzem

sumiviki 2013-10-01 18:23

re: Schumacher Ajtóüzem
 
Tájékoztatom továbbá kedves érdeklődőinket, hogy soproni bemutatótermünket megszüntettük.

Tóthné Schumacher Viktória

Zsuzsa 2013-10-02 10:21

re: Schumacher Ajtóüzem
 
Tisztelt Asszonyom!



Alábbi levelet küldtem el az ügyfélnek, láthatóan 2012. október 11-én. Addig a Bói Kft-n keresztül sikerült az ügyféllel kommunikálni. A kérdéses ajtót a beépítés után kiszedték, hogy fotót tudjon küldeni róla. Megállapítottam, hogy a termék valóban nem minőségileg kifogástalanul készült. Ami természetesen nem jelenti azt, hogy bármilyen bogár, szú vagy egyéb állat „lakott” volna a tokban. Egyszerűen a kéreg látható volt, de ennek valóban nincs helye egy általunk gyártott terméken.

A jelzett időpontban a terméket elhoztuk, egy héttel később pedig visszaszállítottuk a vevőnek. A Bói Kft. alkalmazottja, utána a terméket ismételten beépítette. Természetesen a felmerült költségeket cégünk fizette. Minden esetben igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális problémákat, amiből szerencsére csak nagyon kevés van.



Ezért is keltett bennem rossz érzést, mikor megláttam, hogy levelemet posztolta egy építkezési fórumon, viszont a folyamat többi részét már nem láttam a hírportálon.



Engedje meg, hogy még annyit hozzáfűzzek ehhez a posztoláshoz, hogy természetesen bárki tudhat ilyen, vagy ehhez hasonló problémákról, ebből tájékozódni tud, információt gyűjthet. De mivel ahogy Ön ezt telefonon említette nekem, a levél kihelyezése után már nem tartják a kapcsolatot a probléma elszenvedőjével, így a probléma kezelése, vagy nem kezelése után, sem kap a fórumot olvasó több információt. Tehát, nem tudja, hogy mi lett a megoldás. Innen már csak tovább gondolja a lehetőségeket és máris negatívan jegyzi meg cégünk nevét, termékeinkre rossz minőségű termékként gondol, ezáltal az olvasó, aki esetleg vásárló lenne vagy lehetne, vállalkozásunkkal szemben bizalmatlanná válik, fenntartásai lesznek.

Azt gondolom, hogy egy 23 éves múlttal rendelkező magyar székhelyű és telephelyű, magyar embereket foglalkoztató vállalkozásnak a mai gazdasági helyzetben nagyon nehéz ilyen negatív színben való feltűntetés nélkül is a működése.



A további hasonló esetek elkerülése végett javaslom, mielőtt bármit posztolna, legyen körültekintőbb és keresse fel a gyártót is, ha már van egy név is a levél alján.



Tisztelettel:



Schumacher Brigitta

Schumacher Ajtóüzem

Nemesnádudvar, Rákóczi u. Ipartelep

Tel/fax: 79/478-093; Tel: 79/478-152

E-mail: belteri@schumacherajto.hu


--------------------------------------------------------------------------------

From: Schumacher Ajtóüzem [mailto:belteri@schumacherajto.hu]
Sent: Thursday, October 11, 2012 1:13 PM
To: 'koszeggy@yahoo.com'
Subject: Szú rágás



Tisztelt Uram!



Köszönöm a képeket, amiket átküldött. Valóban kéreg van a terméken, ami elfogadhatatlan, magam sem értem, hogy miért is van az ott. Természetesen az ajtótokot garanciálisan kicseréljük. A holnapi napon el is tudjuk szállítani Öntől, ha megfelel. Az új tokot legkésőbb a jövő hét végéig visszaszállítjuk Önnek. Teherautónk a délutáni órákban kb. 3 és 4 óra között lenne ott Önnél, de a sofőrnek megadom az Ön telefonszámát és érkezés előtt kb. fél órával telefonálni fog. A termék beépítését megbeszélem a Bói Kft-vel. Vagy ők, vagy én jelentkezni fogunk.

Kérem jelezzen vissza, hogy megfelel-e az időpont.



Még egyszer elnézését kérem a kellemetlenség miatt!



Tisztelettel:



Schumacher Brigitta

Schumacher Ajtóüzem

Nemesnádudvar, Rákóczi u. Ipartelep

Tel/fax: 79/478-093; Tel: 79/478-152

E-mail: belteri@schumacherajto.hu


A pontos idő 18:18 , a GMT +1 időzóna szerint.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright © 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2
Copyright © 2016 Építkezés Fórum