Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2016-08-07, 03:05   #1 (permalink)
Loggi
Bölcs
 
Csatlakozott: 13-03-06
Összes hozzászólás: 579
Kiosztott köszönetek: 26
Begyũjtött 26 köszönetet 24 hozzászólással
Loggi Van már jó hozzászólása
Figyelem! Kikapcsolási Értesítő! Áramszünet!

Az elmúlt napokban volt szerencsém egy ilyen kalandban részt venni. NEM semmi dolog!
Ismerősöm levélládájában találtunk egy Ajánlott levél értesítőt bedobva az útszéli postaládában az áramszolgáltatótól, amit Lajos igen ritkán, alig egyszer egy hónapban szokott látogatni-kinyitni ! Egyedül él, nem vár levelet- küldeményt, a leépülés magas szintjén készül bevonulni egy idősek otthonába télire. Legalább is ez lenne a megoldás részére !
Magamhoz vettem az értesítőt, és másnap reggel az első utam a szolgáltatóhoz vezetett a megyei városban, ahol a szolgáltató központja, ügyfél szolgálata működik. Meghatalmazás, fogyasztó szám nélkül semmit nem tudtam intézni, ezért E-mailben látogatásomat visszajeleztem a hivatalnak, hogy legyen legalább nyoma, hogy jártam náluk, és írásban kértem a türelmüket egy esetleges kikapcsolásos cirkusz elkerülése érdekében.7 nap, és többszöri levélváltás, adatközlés kevés volt ahhoz, hogy a kikapcsolást megakadályozzam!
Végül a levél tartalmát akkor küldték meg, amikor már kikapcsolták az áramot!
A kikapcsolásról azonnal tudtak már értesíteni, de ide is kellett a fogyasztó szám, sőt a telefonba kellett volna bepötyögni a 10 jegyű számot, és nem a kettős keresztet kellett volna használnom. Még le is toltak e miatt!
Már az első látogatásom alatt megadtam az ügyfél pontos nevét, születési adatait, anyja nevét Lakhelyét, és a fogyasztási hely címét is, ami ugyan az jelen estben. Mindez kevés volta boldogsághoz! Meghatalmazás, Fogyasztó szám , stb.kell a hivatalnak!
Miután befizettem a hátralékot, és a ki-be kapcsolás díját már egészen kedvesen tudtak beszélni az ügyféllel, és még aznap tudtak intézkedni a visszakapcsolás érdekében is azonnal! Estére már lett is világítás a romos tanyán.Kívánok nekik sok sötét árammentes éjszakát valahol a világ végén, a pokolban!
Valamikor házhoz jött a villanyszámlás, és neki kellett fizetni, és leolvasta az órát is egyúttal. Most a szerelő kocsi jár 2 dolgozóval, és ki-be kapcsolgat, köti a vezetékeket ki-be.A rezsi csökkentést pótolni kell valahogy!
Ez lenne az ügyfélbarát szolgáltatás? Emberséget kérünk!
Loggi nem elérhető   Válaszol idézettel
Hálásak a hozzászólás írójának:
sbs (2016-08-22)