Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2013-10-02, 09:21   #10 (permalink)
Zsuzsa
Bölcs
 
Zsuzsa avatarja
 
Csatlakozott: 10-12-10
Hely: Budapest
Összes hozzászólás: 979
Kiosztott köszönetek: 10
Begyũjtött 133 köszönetet 123 hozzászólással
Zsuzsa Vannak jó hozzászólásaiZsuzsa Vannak jó hozzászólásai
Üzenetküldés Skype™-on keresztül Zsuzsa részére
Alapbeállítás re: Schumacher Ajtóüzem

Tisztelt Asszonyom!



Alábbi levelet küldtem el az ügyfélnek, láthatóan 2012. október 11-én. Addig a Bói Kft-n keresztül sikerült az ügyféllel kommunikálni. A kérdéses ajtót a beépítés után kiszedték, hogy fotót tudjon küldeni róla. Megállapítottam, hogy a termék valóban nem minőségileg kifogástalanul készült. Ami természetesen nem jelenti azt, hogy bármilyen bogár, szú vagy egyéb állat „lakott” volna a tokban. Egyszerűen a kéreg látható volt, de ennek valóban nincs helye egy általunk gyártott terméken.

A jelzett időpontban a terméket elhoztuk, egy héttel később pedig visszaszállítottuk a vevőnek. A Bói Kft. alkalmazottja, utána a terméket ismételten beépítette. Természetesen a felmerült költségeket cégünk fizette. Minden esetben igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális problémákat, amiből szerencsére csak nagyon kevés van.



Ezért is keltett bennem rossz érzést, mikor megláttam, hogy levelemet posztolta egy építkezési fórumon, viszont a folyamat többi részét már nem láttam a hírportálon.



Engedje meg, hogy még annyit hozzáfűzzek ehhez a posztoláshoz, hogy természetesen bárki tudhat ilyen, vagy ehhez hasonló problémákról, ebből tájékozódni tud, információt gyűjthet. De mivel ahogy Ön ezt telefonon említette nekem, a levél kihelyezése után már nem tartják a kapcsolatot a probléma elszenvedőjével, így a probléma kezelése, vagy nem kezelése után, sem kap a fórumot olvasó több információt. Tehát, nem tudja, hogy mi lett a megoldás. Innen már csak tovább gondolja a lehetőségeket és máris negatívan jegyzi meg cégünk nevét, termékeinkre rossz minőségű termékként gondol, ezáltal az olvasó, aki esetleg vásárló lenne vagy lehetne, vállalkozásunkkal szemben bizalmatlanná válik, fenntartásai lesznek.

Azt gondolom, hogy egy 23 éves múlttal rendelkező magyar székhelyű és telephelyű, magyar embereket foglalkoztató vállalkozásnak a mai gazdasági helyzetben nagyon nehéz ilyen negatív színben való feltűntetés nélkül is a működése.



A további hasonló esetek elkerülése végett javaslom, mielőtt bármit posztolna, legyen körültekintőbb és keresse fel a gyártót is, ha már van egy név is a levél alján.



Tisztelettel:



Schumacher Brigitta

Schumacher Ajtóüzem

Nemesnádudvar, Rákóczi u. Ipartelep

Tel/fax: 79/478-093; Tel: 79/478-152

E-mail: belteri@schumacherajto.hu


--------------------------------------------------------------------------------

From: Schumacher Ajtóüzem [mailto:belteri@schumacherajto.hu]
Sent: Thursday, October 11, 2012 1:13 PM
To: 'koszeggy@yahoo.com'
Subject: Szú rágás



Tisztelt Uram!



Köszönöm a képeket, amiket átküldött. Valóban kéreg van a terméken, ami elfogadhatatlan, magam sem értem, hogy miért is van az ott. Természetesen az ajtótokot garanciálisan kicseréljük. A holnapi napon el is tudjuk szállítani Öntől, ha megfelel. Az új tokot legkésőbb a jövő hét végéig visszaszállítjuk Önnek. Teherautónk a délutáni órákban kb. 3 és 4 óra között lenne ott Önnél, de a sofőrnek megadom az Ön telefonszámát és érkezés előtt kb. fél órával telefonálni fog. A termék beépítését megbeszélem a Bói Kft-vel. Vagy ők, vagy én jelentkezni fogunk.

Kérem jelezzen vissza, hogy megfelel-e az időpont.



Még egyszer elnézését kérem a kellemetlenség miatt!



Tisztelettel:



Schumacher Brigitta

Schumacher Ajtóüzem

Nemesnádudvar, Rákóczi u. Ipartelep

Tel/fax: 79/478-093; Tel: 79/478-152

E-mail: belteri@schumacherajto.hu
__________________
A könnyező házigomba, a lakóépületek legveszélyesebb károsítója!!
Az Építkezés Fórum Igazságügyi faanyagvédelmi szakértője: Holyop Zsuzsa, 06-70-366-60-18
faanyagvédelmi szakértés, kivitelezés, szaktanácsadás
Zsuzsa nem elérhető   Válaszol idézettel